Marketing terv kezdőknek online tananyag

Mindegy, hogy még vállalkozásindítás előtt, alatt vagy már után vagy, ez az online program mindenképp neked szól, ha még eddig senkitől nem kértél szakmai tanácsot.

A cél az, hogy előre tudd, vagy utólag megtudd, hogy mi mindenre kell figyelni az alapozáskor, a pillérek lerakásánál.

Ha még vállalkozásodat most indítod el, akkor inkább most gondolkozz el az általam feltett kérdéseken, mint évek múlva.  Ha pedig már elindultál de még cégednek nincs túl nagy forgalma, akkor pedig azért fontos neked ez az anyag, hogy amit ma látsz, azt hogyan is tudod rendszerbe tenni és még jobban működtetni?

Mindenkinek marketingesnek kell lennie a vállalkozói világban, függetlenül attól, miben van meg a szaktudásod.

Jó hírem az, hogy ez a tudás tanulható, megérthető viszonylag logikus és most itt van karnyújtásnyira tőled.

Csak rajtad múlik, hogy szánsz-e időt a témák átgondolására, vagy végigrohansz a mondottakon és csak felszínesen gondolod át a dolgokat, vagy beleállsz és megpróbálsz a mélyére menni a dolgoknak.

Minden modulhoz készítettem neked egy hanganyagot, amelyben összeszedtem a témával kapcsolatos legfontosabb gondolatokat.  Kérlek állítsd meg a hanganyagot és gondolkozz el a kérdéseken és csak azután menj tovább, ha megvannak a válaszaid.

Minden modulhoz van munkafüzet is kérdésekkel, melyek a hanganyagot követik és a legfontosabb részleteket kiemelik.  Hagytam ki a kérdések után helyet a jegyzetelésre.  Javaslom, hogy nyomtasd ki a pdf filet és írd össze egyben azokat a válaszokat, melyeken kérem, hogy gondolkozz el.

HOGYAN KEZDJ BELE AZ ANYAGBA?

Nyomtasd ki a munkafüzetet minden tananyaghoz és abba jegyzetelj.

Póbálj meg háborítatlan időt szánni arra a blokkra amit feldolgozol.

Nagyjából 20 perces blokkokban vettem fel a mondandómat és minden blokkhoz legalább 40 percet szánj elsőre amikor is elgondolkozol a javaslataimon.

Nincs értelme csak meghallgatni és vágtázva végigmenni a programon, abból nem lesz marketing terv, átgondolás pedig végképp nem.

Ha egyszerre nincs sok időd, akkor csak 1 témával foglalkozz és arra koncentrálj.  Ha megvannak a kérdések, akkor akár másnap, akár később is kereshetsz választ a neten rájuk, nem fogod tudni a válaszokat azonnal megadni.

Lesz olyan téma, amelyhez sok feladat jár, ezért nem fogod tudni 1 nap alatt feldolgozni.  Hagyj rá nyugodtan időt.

Az általam felajánlott személyes 1 alkalmas találkozót akkor érdemes kihasználni, amikor már az egész programon végigmentél és feldolgoztad a kérdéseket, megvannak a válaszaid és azok alapján a saját kérdéseid felém.  Akkor tudod a legtöbbet kihozni értékben a befektetésedből, ha te felkészülten jelentkezel a coaching beszélgetésre.

Akkor csapj bele, jó tanulást és felfedezést kívánok.

1. BEVEZETŐ

Mielőtt elindulsz a tervezéssel, nézzünk át egy néhány alapfogalmat a marketingben, hogy megértsd mit tervezel.

2. MI A TERMÉKED, MIT ADSZ EL?

Mi az ami a termékben fontos és mi az, ami a vevőknek fontos a termékben?  Nagy különbség abban, hogyan közelítsd meg az eladást és hogyan légy sokkal hatékonyabb benne.

3. PIACI KÖRNYEZET FONTOSSÁGA

Mielőtt elindulsz fontos lenne ránézned arra, hogy vajon milyen vizeken fogsz te ott úszkálni, evezgetni?  Kik a hajósok körülötted? Elmondom mi mindenben segíti neked ez az előrejutásodat.

4. TUDOD-E KINEK ADJ EL?

Aki megveszi? Annak? vagy esetleg van valami stratégiád arra, ki az akinek teljesen ideális a te terméked?  Ezzel kapcsolatos átgondolnivalókkal kérlek időzz sokat!

5. SAJÁT TÖRTÉNETED

Hogy jön a te sztorid a képbe? Nagyon egyszerűen.  A vásárlók sosem a termékedet veszik meg, hanem téged, a kisugárzásodat, a hitedet, a szenvedélyedet.

6. IMAGE, ARCULAT, MEGJELENÉS

Miért fontos és hogyan lehet arculatot építeni magadnak? Néhány szó a weboldalépítés rejtelmeiről és útvesztőiről egyszerűen.

7. TERMÉKPORTFÓLIÓD, CSOMAGAJÁNLATOD

Ebben a modulban segítek neked kreatívabban építkezni és kijönni abból a mintából, hogy neked 1 terméked, vagy szolgáltatásod legyen.

8. VEVŐSZERZÉS, KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS

Ahhoz, hogy visszatérő vevőid lehessenek, nagyon fontos a közösségépítés.  Elmondom itt neked a legfontosabbakat arról, ami erre a témára vonatkozik.

9. ÁRAZÁSOD

HOgyan árazz amikor még kezdő vállalkozó vagy? Nem mersz kérni pénzt a szolgáltatásért mert nincs még önbizalmad?  Az induláshoz adok néhány nézőpontot az építkezésre.

Ha a marketing tervedet tisztességesen kidolgoztad és időt szántál a részletekre, akkor az általam az árban felajánlott személyes mentorálást  nagyon hatékonnyá fogod tudni tenni.

Belemegyünk abba, te mit látsz a piacról és a többi témáról és bármilyen felmerülő kérdésedre szivesen választ adok majd.

Jelentkezni a személyes mentorálásra a következő címen lehet: kapcsolat@teimelzita.hu

Sign up to Access Amy’s Ultimate Course Creation Starter Kit

uztztjttjtjjttzjzjtztjtzjtzzjtjtjjzjzjtjtjjjhggggggggggggggggggggdfgfdfgdgfddfggfgfdffggfddgfddgfgdgddgdggdgdfggf
close-link