BRANDSTART – Hogyan találd meg piaci résedet?

HOGYAN TALÁLD MEG PIACI RÉSEDET?

REMÉLEM ELÉG SOK GONDOLAT BEINDULT A MÚLTKORI HANGANYAGOM HALLGATÁSA UTÁN.

Most folytassuk a szűkítéssel.

Mi is az a szűkítés?  Miért is fontos?  Nem az a jó, ha nagy piacra lövünk?  Nem.

Mondok egy példát úgy jobban megérted: több biciklit fogsz eladni ha bicikli boltot nyitsz úgy, ha nőkre szűkíted a választékodat és esetleg színes bicikliket és nőcis kiegészítőket adsz hozzá, mintha nyitsz egy bicikliboltot századik versenyzőként a piacon.

A szűkítés fontosságáról lesz most szó ebben a következő hanganyagban és meg fogod érteni, hogy miért nem tudtam kihagyni a sorból.

2 nap múlva küldöm a következő e-mailemet, mely újabb oldalról közelíti meg a célcsoport elemzésedet és segít mélyíteni egy kicsit a dolgokat, hogy aztán neked lehessen a legütősebb és célzottabb reklámkommunikációd a piacon!

Hallgasd végig figyelmesen az 1. hanganyagot és kezdj el jegyzetelni.  Hagyd, hogy dolgozzanak a kérdések benned, az ötletek és írj le mindent amit meg tudsz fogalmazni.  Van még 2 napod a következő hanganyagig és onnan tovább tudod majd gondolni a fontos dolgokat még jobban.

HA ELSŐRE MÉG NEM TÖLTÖTTED LE A MUNKAFÜZETET, AKKOR MOST IS MEGTEHETED.  Minden célcsoporthoz egy új munkafüzetnyi információt tanácsos összeírnod.

Hasznos időtöltést és agyalást neked 🙂

2 nap múlva küldöm a következő hanganyagot, amely újabb elgondolkoznivalót tartogat.

Figyeld az e-mailjeidet, nehogy spam mappában kössön ki.