BRANDSTART – Ki a Te igazi célcsoportod?

Szia!  Örülök, hogy itt vagy, felkeltettem érdeklődésedet a célcsoport definiálása iránt!

Hidd el sokkal fontosabb ez a téma, mint gondoltad eddig, azt is mondhatom, hogy minden itt kezdődik, a 0. lépésnél.

Sokan csak addig jutnak el a célcsoport meghatározásánál, hogy nőknek, férfiaknak, gyerekeknek szól a termékem, szolgáltatásom és azzal találják szembe magukat, hogy évekig lövöldöznek sörétes puskával a sötét szobába, hátha eltalálnak valakit az üzenettel, amit mindenkinek megfogalmaztak, de senkihez nem szól igazán.

A célcsoport minden márkakommunikáció lelke!  Olyan célcsoportot keress magadnak, akit annyira be tudsz azonosítani, mint a céltáblán a középső pont.  Akkor fog hatékony lenni a marketing kommunikációd, a reklámjaid és akkor fog megmozdulni a vevő, hogy felkeressen.

1 hanganyagra regisztráltál, de megajándékozlak azzal, hogy 3-at fogsz kapni tőlem.

Miért?  Mert nem tudok választani melyik a fontosabb hanganyag ebben a témában ezért úgy döntöttem, hogy 4 naponta megosztom veled a maradék 2 hanganyagot is.  Figyeld majd a folytatást az e-mailjeid között.

Hallgasd végig figyelmesen az 1. hanganyagot és kezdj el jegyzetelni.  Hagyd, hogy dolgozzanak a kérdések benned, az ötletek és írj le mindent amit meg tudsz fogalmazni.  A KÖVETKEZŐ E-MAIL-t a hanganyaggal 2 nap múlva küldöm neked, addig bőven van időd az első adag kérdést  átgondolni.

Készítettem neked ehhez a témához egy munkafüzetet is, amelyben 1 helyen össze tudsz foglalni minden fontos információt.  Ha letöltöd, kinyomtatod, akkor minden egyes célcsoporthoz külön-külön füzetet használj és úgy töltsd ki.

Hasznos időtöltést és agyalást neked 🙂

Van 2 napod a következő hanganyagig arra, hogy átgondold azt amiket javasoltam, mert utána jön a következő szintű átgondolnivaló!