BRANDSTART – Hogyan használd Maslow piramist a célcsoport definiálásához?

HOGYAN HASZNÁLD MASLOW PIRAMISÁT A CÉLCSOPORTOD DEFINIÁLÁSÁHOZ?

REMÉLEM ELÉG SOK GONDOLAT BEINDULT A MÚLTKORI HANGANYAGOM HALLGATÁSA UTÁN IS.

Most folytassuk a szükségletek piramisával, amelyre azért van szükség, hogy egy kicsit ki tudj lépni a saját gondolataidból és át tudj ülni egy másik lóra és látni tudd a piaci vevők belső szükségleteit.

Ha átgondolod a célcsoport meghatározását ilyen szemszögből is, akkor ahelyett, hogy azzal leszel majd elfoglalva, hogy győzködd a potenciális vevőidet a terméked jobbnál jobb hatásairól, ezen túl azt fogod majd tudni figyelni, hogy a vevőd vajon hol tart, mik lehetnek a szükségletei és arra fogsz tudni majd ajánlatot tenni!

Ennek a hanganyagnak a segítségével el tudod tolni a hangsúlyt az én központúságról a vevő központú gondolkodásra.

Itt egy újabb nézőpont, ahonnan a saját célcsoportodat pontosabban be tudod határolni.  Nagyon értékes lesz az, amit itt felfedezel majd.  Ha ezt a hanganyagot is meghallgattad, akkor lesz teljesen komplett a kis füzet, amelyet mindenképp tölts ki ha eddig nem is tetted.  Megadom a letöltési lehetőséget neked még egyszer.

Hogyan tovább ha eddig eljutottál?

Akkor itt az ideje a kapott információkból reklámszövegeket készíteni, megszólítani a célcsoportodat!

Hogyan?

1. Képzeld magad elé a célcsoportod 1 tagját a hozzá tartozó összes információval, amelyet összegyűjtöttél.

2. Mit mondanál neki, ha egyedül lenne a szobában és csak őt kellene invitálnod a saját programodra, eseményedre.

3. Írd össze milyen stílusban beszélnél hozzá a legtermészetesebb módon, ahogyan belőled jön fényesítés nélkül.

4. Ha megvannak az üzeneteid, akkor már csak szép grafikát kellene találni hozzá és egy szép font típust és összerakni a 2 elemet, hogy a közösségi médiában használható reklám banner lehessen belőle.

Tudod hogy hol találsz szép grafikát akár ingyenesen is és hol tudsz szép közösségi média megosztásokat készíteni saját kezűleg?

Ha nem akkor kattints a linkre az ingyenes youtube videomhoz segítségért.

Amennyiben úgy érzed, hogy az első 3 közösségi média banner megtervezéséhez és szövegezéséhez úgy érzed, hogy további segítségre van szükséged, akkor nem kell egyéni konzultációt kérned tőlem, hanem jöhetsz nyugodtan a havonta 1x megszervezett workshopomra, amely erre a célra lett kitalálva.

Gyere velem és készítsük el együtt az első 3 közösségi médiás reklámodat.

Várlak egy 3 órás work-shopon, ahol kvantum ugrásokkal tudsz előrébb lépni majd.

KATTINTS A KÉPRE BŐVEBB INFORMÁCIÓKÉRT