#37 Tudd, hogy kinek adsz el

Tudd, hogy kinek adsz el

Nem az a fontos, hogy mit akarsz eladni, hanem az, hogy kinek!

Nem az a fontos, hogy mennyit fektetsz be médiakampányba, hogy népszerűsítsd termékedet vagy szolgáltatásodat, hanem az, hogy egészen pontosan kihez küldöd az üzenetet!

Vajon Te az eladandó termékkel vagy elfoglalva, arra teszed minden figyelmedet, hogy minél többet tudj megosztani terméked vagy szolgáltatásod egyediségéről vagy pedig oda teszed a fókuszt, aki hallgat téged?

Vajon mennyire ismered a potenciális vevőd érzéseit, gondolatait, motivációját, félelmeit, helyzetét?

Ezzel a témával kapcsolatban egy két gondolat, mely hasznos lehet.

Amennyiben értékesnek találod azt, amikről beszélek és kíváncsi vagy még más okosságokra is, válogass kedvedre az INSPIRÁDIÓ ADÁSAIBÓL, mind neked szól vagy  elérhetsz engem az alábbi csatornák egyikén:

TOVÁBBIAK A KATEGÓRIÁBAN
  • Útkereső
    Business starter
    #46 A békés harcosnő útja a vállalkozásépítésben
  • Útkereső
    Business starter
    #45 Hogyan csináld, tervezz és fejlődj egyszerre a vállalkozásban?
  • Útkereső
    Business starter
    #44 Mennyibe kerül neked a halogatás valójában?
  • Útkereső
    Business starter
    #43 5 ok amiért halogatni szoktatok
  • Útkereső
    Business starter
    #41 Hogyan tudsz jól teremteni a szándékod hatalmával?
  • Útkereső
    Business starter
    #40 7+1 kérdés melyet mindenképp válaszolj meg magadnak

Sign up to Access Amy’s Ultimate Course Creation Starter Kit

uztztjttjtjjttzjzjtztjtzjtzzjtjtjjzjzjtjtjjjhggggggggggggggggggggdfgfdfgdgfddfggfgfdffggfddgfddgfgdgddgdggdgdfggf
close-link