#37 Tudd, hogy kinek adsz el

Tudd, hogy kinek adsz el

Nem az a fontos, hogy mit akarsz eladni, hanem az, hogy kinek!

Nem az a fontos, hogy mennyit fektetsz be médiakampányba, hogy népszerűsítsd termékedet vagy szolgáltatásodat, hanem az, hogy egészen pontosan kihez küldöd az üzenetet!

Vajon Te az eladandó termékkel vagy elfoglalva, arra teszed minden figyelmedet, hogy minél többet tudj megosztani terméked vagy szolgáltatásod egyediségéről vagy pedig oda teszed a fókuszt, aki hallgat téged?

Vajon mennyire ismered a potenciális vevőd érzéseit, gondolatait, motivációját, félelmeit, helyzetét?

Ezzel a témával kapcsolatban egy két gondolat, mely hasznos lehet.

Amennyiben értékesnek találod azt, amikről beszélek és kíváncsi vagy még más okosságokra is, válogass kedvedre az INSPIRÁDIÓ ADÁSAIBÓL, mind neked szól vagy  elérhetsz engem az alábbi csatornák egyikén:

Ha most tervezel elindulni, vagy ha szakmai tanácsadás nélkül elindultál, de nem vagy biztos a marketingben, akkor figyelmedbe ajánlom programomat neked!

Tudnod kell, hogy kinek adsz el! Tudnod kell mi az a célcsoport és annak szűkítése, hogy jobban célba találhassanak az üzeneteid és az ajánlataid!

Lehet, hogy sosem a termékeddel volt gond, hanem azzal ahogyan összeraktad az üzenetet róla, azt nem értette a közönség!

Ha már elindultál és nem jutsz előre, akkor mindenképp kattints tovább!

LÉGY MAGABIZTOS, TUDD MERRE AZ ELŐRE ÉS ÉPÍTKEZZ BIZTOS ALAPOKRA!

BŐVEBB INFORMÁCIÓ:

TOVÁBBIAK A KATEGÓRIÁBAN
  • Business starter
    #2 A mai kor nője aki hallgat megérzéseire
  • Business starter
    #3 Mi az hogy benne lenni a FLOWban?
  • Útkereső
    Business starter
    Az üzletasszony
    #8 Mindig hallgass a női intuíciódra, megérzésedre!
  • Útkereső
    Business starter
    Az üzletasszony
    #9 Magyarországon a nőknek miért olyan nehéz önmaguk felvállalása?
  • Business starter
    #15 Új életet kezdeni 6500 ft-al és egy fekete bőrönddel? Igen lehetséges
  • Útkereső
    Business starter
    Az üzletasszony
    #16 Te mennyire félsz a visszautasítástól?

About the Author: